грузовик mercedes e-truck - электромобиль

Комерційне підрозділ Mercedes-Benz Trucks продовжує розвивати тему переведення своїх моделей на електроживлення. Концепт великотоннажної вантажівки Urban eTruck показали зовсім нещодавно – на профільному автосалоні в Ганновері восени 2016 року, але вже скоро він вийде на дороги. Так, компанія повідомила, що в найближчі місяці eTruck відправиться на малосерійний конвеєр.

Mercedes-Benz Urban eTruck зацікавилися як мінімум 20 клієнтів, які працюють в сфері логістики, продовольства і переробки відходів. Перша партія Urban eTruck залишиться в Німеччині, а наступні будуть поступово розподілятися серед клієнтів з інших країн. Електровантажівка з`явиться в розпорядженні представників приватного бізнесу на 12 місяців, протягом яких клієнти зможуть користуватися повною технічною підтримкою відділу випробувань Mercedes-Benz Trucks, який має намір довести машину до ідеалу в процесі експлуатації.

мерседес электрическии грузовик

Щоб покрити потреби всіх категорій потенційних покупців, Мерседес випустить одразу кілька варіантів eTruck повною масою від 18 до 25 тонн (вантажопідйомністю до 12,8 тонн). Частина вантажівок буде виконана з кузовом-рефрижератором і додатковою теплоізоляцією, у вигляді класичного продовольчого фургона, а також «трака» з бортовою платформою. Таким чином, фахівці Mercedes-Benz зможуть акумулювати максимальний обсяг даних про всі аспекти експлуатації перспективного Urban eTruck.

Що стосується силової установки вантажівки, то eTruck оснащений двома електромоторами, які в сукупності видають 250 кВт ( 340 к.с.) і 1000 Нм. А за їх живлення відповідає літій-іонні модулі ємкістю 212 кВтг, яких вистачає на 200 км шляху. Цікаво, що акумулятори можуть бути різними: в Mercedes-Benz вирішили реалізувати модульний принцип комплектування батарей. За його допомогою кількість акумуляторів – а, отже, і запас ходу, і кінцева вартість вантажівки – може варіюватися в залежності від потреб замовника і довжини його щоденних маршрутів. Німецький автовиробник підкреслює, що збільшення граничного запасу ходу не є першочерговим завданням, оскільки основний ареал проживання Urban eTruck – міста і околиці. Надалі ж з розвитком технологій радіус дії електровантажівок Mercedes-Benz буде збільшуватися.

Via: Electrek