faraday-factory- фото завода

Відверто кажучи, це мало статися. Адже амбіції Faraday Future були мало у чому підкріплені фінансами та навичками роботи на ринку. І після багатьох проблем – неплатежі за початок будівництва основної фабрики, перетрушування ТОП-менеджменту – компанія вирішила дещо переглянути свої плани, зробивши їх більш реальними.

Нагадаємо: спочатку планувалося будівництво заводу площею 30 Га та вартістю $1 млрд. На цьому заводі планувалося виробляти електрокари вже у 2017 році (перша черга), завод мав запропонувати 4 500 робочих місць. Загалом почавши у 2017-2018 рр., підприємство мало вийти на планову потужність до 2019-2020 рр., та збільшити об’єми виробництва електрокарів до близько 100 тис. одиниць на рік з одночасним розширення модельної гами.

Однак сьогодні плани Faraday Future виглядають інакше: невеликий завод біля Лас-Вегасу площею 6 Га, однак вже до кінця цього року. Це підприємство зможе швидко розпочати випуск презентованого електричного кроссовера Faraday Future FF91 для старту його продажів у 2018 році. За це підприємство вже виступають місцеві можновладці – губернатор Невади та мер Лос-Анджелесу – які чітко розуміють, що нове виробництво забезпечить додаткові робочі місця (і під час будівництва самого заводу, і при виробництві електрокарів). Саме тому для нового невеличкого підприємства Faraday Future вже планують податкові пільги та намагаються отримати дотації; однак останній пункт під великим питанням.

Крім фабрики змінилась і політика модельного ряду Faraday Future. Наразі компанія має одну «реальну» (можливу для серійного виробництва) модель – це великий кроссовер Faraday Future FF91.

Однак вже зрозуміло, що він буде недешевим – називалася вартість у $200-300 тис. Тому компанія Faraday Future наразі планує розробити та презентувати кроссовер FF81: більш компактний та менш коштовний. І вже з цими двома моделями виходити на ринок, хоча б у режимі «першої черги». А далі – буде зрозуміло: будівництво великої фабрики ніхто не скасовував.