mercedes-benz-b-class-водень

Компанія Mercerdes-Benz вирішила припинити розробку автомобілів на водні, щоб зосередитися на авто з батареями – електромобілях та плагін-гібридах. Про це на автомобільному конгресі у Штутгарті заявив голова концерну Daimler Дітер Цетше. За його словами, машини на паливних комірках більше не є пріоритетним напрямом розвитку марки.

Топ-менеджер підкреслив, що переваги водневих елементів перед акумуляторами зараз сходять нанівець. Раніше до таких переваг традиційно відносили більший запас ходу і короткий час заправки. Проте за останні декілька років АКБ стали доступніше, їх місткість збільшилася, а час зарядки, навпаки, скоротився. Для ілюстрації останнього факту досить сказати, що найпоширеніші 50-кіловатні зарядні пристрої в самому найближчому майбутньому повинні поступитися місцем 150-кіловатним, а в середньостроковій перспективі потужність виросте до 350 кіловат – в результаті експрес-зарядка за часом не занадто відрізнятиметься від звичайної заправки. При цьому виробництво водню залишається дорогим заходом, а інфраструктура заправок розвивається дуже повільно.

Втім, Mercedes-Benz не відмовляється від водню повністю. Наприкінці 2017-го або на початку 2018 року він випустить кросовер Mercedes GLC F-Cell, який поки що знаходиться в статусі прототипу. Щоправда, масовою ця модель навряд чи стане – її збираються продавати тільки корпоративним клієнтам.

Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Daimler прискорив розробку електромобілів, на яких було виділено 10 млрд євро. Так, заплановані 10 електромобілів він виведе не до 2025-го, а до 2022 року.

Раніше ми розібралися, чи можуть водневі авто скласти конкуренцію електрокарам.

Via: Autoblog