Generation-EQ-мерседес-электро

Китайська компанія Chery Automobile вирішила створити труднощі німецькому автовиробникові Mercedes-Benz щодо освоєння ринку електромобілів. У китайської марки виникли претензії до назви суббренду EQ, який автогігант з Штутгарту створив спеціально для машин на електротязі.

Річ у тому, що ще в листопаді 2014 року Chery вивела на свій домашній ринок модель eQ – повністю електричну версію компактного хетчу QQ. Відповідно, якщо Daimler продаватиме в Китаї свої EQ, це стане порушенням прав на товарний знак. У Chery підкреслюють, що дві ці торговельні марки дуже схожі, оскільки обоє відносяться до електрокарів.

Chery вже подала скаргу в місцеве управління по товарних знаках і сподівається, що влада позбавить Mercedes права використовувати абревіатуру EQ на території Китаю. Якщо чиновники приймуть рішення на користь вітчизняного виробника, це стане великим ударом по планах німців, адже стратегія EQ – глобальна, а Китай – найбільший ринок для електромобілів і популяризацію яких активно підтримують на державному рівні. З іншого боку, ця історія може закінчиться тим, що Mercedes просто перейменує свій підрозділ.

Світову прем’єру бренду EQ Mercedes організував минулої осені в Парижі, представивши концептуальний кросовер Generation EQ. До 2025 року концерн збирається вивести на ринок 10 нових електромобілів – сім Mercedes EQ і три автівки Smart. Розробка і організація виробництва цих машин обійдеться в 10 мільярдів євро.

Via: Autonews, Motor Autohority