tesla-model-s-red-60-75

16 квітня Tesla перестане приймати замовлення на Model S з батареєю на 60 кіловат-годин – задньопривідну Model S 60 і повнопривідну Model S 60D. Компанія направила відповідне повідомлення потенційним покупцям, які раніше виявили інтерес до цих модифікацій. Таким чином, найдоступнішою Model S стане версія з акумулятором на 75 кіловат-годин, яка стоїть на 6,5 тис. доларів дорожче – від 74,5 тис. доларів.

Насправді в S 60 і S 75 використовується одна і та ж батарея, просто в молодшому варіанті повна місткість заблокована електронікою і для переходу на 75 кіловат-годин потрібно доплатити за оновлення програмного забезпечення . У Tesla говорять, що саме так у результаті і поступають більшість покупців «шістдесятників», тому від 60-кіловатної версії компанія вирішила відмовитися.

Швидше за все, є і інша причина. Вже цього літа почнеться виробництво товарних екземплярів електромобіля Model 3, який, ймовірно, отримає ту ж батарею на 60 кВтг з можливістю апгрейду до 75. Буде логічне припустити, що компанія Ілона Маска вирішила максимально розвести дві свої моделі за різними нішами ринку, у тому числі – за запасом ходу.

Tesla регулярно переглядає варіанти акумуляторів для своїх моделей. Та ж Model S 60 повернулася на ринок тільки минулого літа – до цього компанія замінила її на S 70, але досить швидко відмовилася від 70-кіловатного варіанту, представивши S 75. Минулої осені з продажів зняли спортивний S P90D, залишивши S 90D без швидкісного режиму Ludicrous, а в цьому січні додали до топової P100D версію 100D – вона не така швидка, але більше проїжджає на одному заряді.

CleanTechnica