1489560093_nio-eve-008

У виробника електромобілів NIO з’явився новий серйозний інвестор – китайський техногігант Baidu, відомий, в першу чергу, за однойменною пошуковою системою. Як повідомляє Reuters з посиланням на представника компанії NextEV, яка створила бренд NIO, Baidu вже провів раунд фінансування. Офіційно цифри не розкриваються, але за даними ЗМІ, стартапу вдалося притягнути близько 600 мільйонів доларів.

Раніше NIO отримала фінансову підтримку від інших китайських інвесторів – Tencent Holdings Ltd і Hillhouse Capital. Сама компанія NextEV, яка раніше також створила електричний спорткар, заснована китайським мільярдером Вільямом Лі, якому належить один з найбільших китайських автомобільних сайтів bitauto.com. Примітно, що для Baidu марка NIO стала першим інвестиційним проектом – компанія, яка заробляє на пошуку і рекламі, вирішила вкластися в електрокари і автопілотовані машини, а майбутня продукція NIO якраз задовольняє обидві вимоги.

Незважаючи на переважно китайський капітал, NIO – проект міжнародний. Окрім штаб-квартири і дослідницького центру в Шанхаї, у компанії є IT-відділ в Кремнієвій долині, дизайн-студія в Мюнхені і власна команда Formula E з базою в Лондоні. Американський підрозділ NIO очолює фахівця з Cisco і Motorola Падмашрі Уорріор, під її керівництвом працюють експерти по автопілоту з Tesla і Apple.

Вже в 2020 році NIO збирається вивести на ринок електричний хетчбэк EVE з функцією повністю автономного управління. З урахуванням нових інвестицій на виробництво повинно вистачити. Поки ж єдиною моделлю бренду є 1360-сильний гіперкар EP9, який випустять у кількості лише 6 моделей.

Via: Electrek