Китайська компанія Jiangxi Changhe Automobile, що належить великій корпорації BAIC (один з її електрокарів – другий за продажем у світі), випустила електричний фургон EV2. Ця машина побудована на базі кей-кара Suzuki Wagon R, який з`явивився на світ майже 30 років тому, проте у нього є й перевага – дуже приваблива ціна.

У самій Японії Wagon R (першого покоління – саме воно і було взяте за основу) випускався в 1993-1998 роках, але китайці виробляли його за ліцензією  до 2018 року. Зараз пасажирська версія Wagon R у КНР вже не продається, однак Changhe вирішив продовжити життя перевіреної конструкції, переробивши її на міський електричний фургон.

Suzuki Wagon R

Як у вихідної моделі, у фургона EV2 – п’ять дверей, але задні двері і C-стійка не мають стекол, їх місця займають сталеві штамповані пластини. Довжина, ширина, висота ідентичні бензиновому авто – 3295, 1395 и 1650 мм відповідно.

Рухається електрокар від мотора потужністю 13 кВт (17,7 к.с.) та крутним моментом 80 Нм. Максимальна швидкість машини складає лише 80 км/год – втім, для міста цього достатньо.

Для Changhe EV2 є два типи батарей -об`ємом 8 або 10 кВт*год, запас ходу з другою АКБ досягає 100 км. У Китаї Changhe EV2 коштує 35 800-41 000 юанів, що в перерахунку на долари це лише $5 000 – 5700.