Хорватська компанія Rimac, що готує до виходу на ринок електричний гіперкар C_Two, опублікувала «закулісне» відео з випробувань двох прототипів: машини розбили під час планових краш-тестів. Прогнозована вартість ринкового зразка C_Two – 2,1 мільйона доларів.

Перший гіперкар пройшов лобове зіткнення бар’єром з 40-процентним перекриттям на швидкості 40 км/год. У Rimac залишилися задоволені результатом, однак визнали, що вже на такій швидкості удар виявився «досить руйнівним».

Другому C_Two дістався більш складний іспит: його розбили об той самий бар’єр, але на швидкості 56 км/год. Результат тесту також задовольнив інженерів. Незважаючи на серйозну деформацію, передній частині кузова вдалося поглинути силу удару, а ризик для пасажирів виявився мінімальним – датчики на манекенах не зафіксували надмірних навантажень. Особливі побоювання викликали педалі, які могли зміститися і травмувати ноги водія, проте вони залишилися неушкодженими.

В цілому ж обидві машини продемонстрували належний рівень безпеки. Водночас крім реальних тестів інженери провели і віртуальні, а також окремо перевірили на міцність монокок, виготовлений з карбону.

Цікаво, що програма Rimac передбачає проведення 11 краш-тестів для завершення процедур сертифікації гіперкара на тих ринках, на які він повинен вийти. Тобто, в майбутньому буде розбито ще 7 машин.

Наразі Rimac C_Тво є одним з найшвидших електромобілів у світі. Чотири електромотори розвивають в цілому 1914 к.с., а до 97 км/год автомобіль в змозі розігнатися за 1,85 секунди. Незалежні мотори на кожному колесі дозволили інженерам Rimac реалізувати фірмову систему керування вектором тяги, яка в свою чергу забезпечує гіперкару можливість дріфтувати. Двигуни живляться від блоку акумуляторів загальною ємністю 120 кіловат-годин. «Паспортний» запас ходу на одному заряді становить 650 км за циклом NEDC.