Одразу декілька американських компаній – Tesla, Ford, General Motors та Rivian – розробляють електричні пікапи. І ось стартап Worksport вирішив запропонувати спеціально для таких авто інноваційну кришку вантажного відсіку, обладнану сонячними батареями. Вона дозволить заряджати електропікап як під час стоянки, так и руху.

Поки сонячні батареї рідко вбудовуються в електромобілі, адже у фотоелементів є дві проблеми. По-перше, вони мають досить скромну ефективність. По-друге, їхня інтеграція в дах електромобіля є дуже непростою та дорогою справою, до того ж в такому випадку неможливо встановити панорамне скління. Як наслідок, навіть передова Tesla обходить стороною це рішення.

Але якщо з більшістю типів кузовів все зрозуміло, то з пікапами все трохи простіше. Worksport здогадалася вбудувати сонячні батареї у кришку вантажного відсіку, його можна в будь-який момент встановити на машину або прибрати. Завдяки цьому вдається позбутися хоча б від одного недоліку таких систем.

Оскільки електричні пікапи поки що не надійшли в продаж, компанія пропонує використовувати модульну батарею ємністю 2 кВтгод. Накопичену енергію можна витрачати для живлення зовнішніх пристроїв: чи то освітлення, електричних інструментів і т.д. Але в перспективі систему будуть підключати безпосередньо до основної АКБ пікапа. Компанія заявляє, що установка зможе забезпечити 25-30% заряду, необхідного середньому пікапу.

Звичайно, енергія виробляється відносно повільно, але генеральний директор Стівен Россі заявив, що це буде еквівалентно підключенню електромобіля до стандартної у США розетки на 110 В. Кількість виробленої енергії залежить від площі вантажного відсіку і, як наслідок, площі батареї. Розробники стверджують, що їхня система може генерувати понад 1000 Вт потужності при ефективності близько 22%.

Worksport все ще знаходиться на стадії проектування і шукає інвестиції для завершення проекту. Якщо все піде за планом, то приблизно через рік-два після отримання фінансування система TerraVis надійде у продажу.