aeos-concept-rendering-1-1000px

Американський виробник дизельних двигунів і генераторів Cummins представив у своїй штаб-квартирі в Колумбусі (Індіана) прототип повністю електричного тягача. Проект отримав назву AEOS.

Демонстраційна вантажівка використовує батарею скромної за мірками машини такого класу місткості в 140 кіловат-годин. Маса електричної силової установки приблизно порівнянна з масою аналогового ДВЗ, трансмісії і паливного бака. Потужність Cummins AEOS не розкривається, проте відомий запас ходу – 100 миль (161 км). Використовуючи додаткові акумулятори, можна збільшити пробіг до 300 миль (483 км). Нині повна зарядка займає близько години, але до кінця десятиліття її повинні прискорити до 20 хвилин. З трейлером, на дах якого передбачається встановлювати сонячні батареї, максимальна вантажопідйомність AEOS складе 20 тонн.

mc

Окрім сонячних панелей, Cummins AEOS може заряджатися за рахунок рекуперації енергії гальмування. Економії заряду сприяє аеродинамічний вивірений дизайн з камерами замість дзеркал заднього виду. У компанії не говорять, коли планують почати постачання вантажівки, за неофіційними ж даними це станеться в 2019 році. Очікується, що Cummins не буде задіяний у випуску: компанія має намір зайнятися лише постачанням батарей і силових агрегатів.