Електричний кросовер Audi e-tron отримав перше технічне оновлення, яке дозволило збільшити дальність ходу більш ніж на 25 км в порівнянні з попередніми показниками. При цьому акумулятори та електромотори залишилися незмінними, а досягти такого збільшення інженерам допомогла поліпшена рекуперація та переналаштована програма роботи електричної силової установки.

Інтенсивність рекуперативного гальмування збільшена до 0,3g: в компанії заявляють, що в середньому цього достатньо для 90% уповільнень. Модернізований e-tron частіше використовує рекуперацію, заряджаючи таким чином тягову батарею, причому інтенсивність цього гальмування можна змінювати (передбачено три рівні). Також було переглянуто режим роботи електромоторів: відтепер передній двигун підключається тільки під час різких стартів, а в спокійному темпі руху він не буде задіяний, залишаючи в роботі лише задні колеса. До того ж була модернізована система охолодження високовольтних компонентів електродвигунів. Вона стала працювати ефективніше, при цьому тепер в ній скоротилися потоки рідини, тоді як насос став споживати менше енергії. Допомагає заощаджувати і тепловий насос, який застосовує надлишкове тепло акумулятора для обігріву салону.

Результат «апгрейду» вийшов наступним. Наприклад, кросовер Audi e-tron 55 quattro (408 к.с.) з АКБ на 95 кВтгод тепер може подолати 436 км (по циклу WLTP) на одному заряді. Що цікаво, минулого року напередодні анонсу електрокара компанія заявляла про запас ходу «більше 400 км». Згодом, коли з’явилися офіційні характеристики, було заявлено 417 км, а влітку 2019 року цей показник знизили до 411 км. Тобто модернізація додала кросоверу 25 км. А показники базової модифікації 50 quattro з моторами потужністю 313 к.с. і акумулятором меншого об`єму (71 кВтгод) зросли ще помітніше. Тепер такий електрокроссовер може подолати 336 км за циклом WLTP проти 299 км, які були спочатку (+37 км).

Крім того, Audi e-tron спорядили «спортивним» пакетом S line – саме такі автомобілі зображені на фотографіях. Він включає інші бампери, 20-дюймові колеса та дрібнички декору. Накладки на колісні арки та пороги пофарбовані у колір кузова, а у пневматичної підвіски інші налаштування.

Модифіковані кросовери Audi e-tron вже доступні для замовлення в Європі. Стартова ціна версії 50 quattro – 69100 євро, а за більш потужний варіант 55 quattro доведеться віддати щонайменше 80 900 євро.