Німець Георг Конджовіч серед перших придбав електричний кросовер Audi e-tron. Чоловік вже давно захоплюється електромобілями і до Audi їздив на BMW i3. Минулого місяця він опублікував у соціальних мережах забавну фотографію: на приладовій панелі e-tron з’явився напис, що через 3100 км необхідно провести… заміну масла. Зрозуміло, відразу ступор: про яку заміну масла йде мова в електрокарі?

Так, деякі електромобілі дійсно час від часу просять замінити трансмісійне масло, але Audi e-tron до них не відноситься. Обслуговування цього електромобіля взагалі практично непомітно для власника – потрібно раз в один-два роки (або кожні 15 000 км) заїжджати на сервіс і перевіряти стан батареї, ПЗ мультимедійної системи, підвіски, склоочисників, рульового управління та пильовиків РШ шарнірів. Навіть гальмівні колодки міняти потрібно раз на 100-150 000 км  в залежності від умов експлуатації.

Журналісти британського видання Formacar звернулися за коментарем на завод Audi і з’ясували, що виробник в курсі щодо цього «бага». Річ у тім, що німці так і не встигли побудувати «електричну» платформу для e-tron, автомобіль базується на доопрацьованій архітектурі MLB-evo, яка створювалася для машин з ДВЗ. Звідси й уніфікація деяких елементів бортової електроніки, включаючи повідомлення про майбутні ТО. Так, все, що відноситься до ДВЗ, з пам’яті повинні були видалити, але, як виявилося, деякі бензиново-дизельні “артефакти” в електронній начинці e-tron все ж залишилися.

Замінити масло «вимагають» тільки Audi e-tron з першої партії (перші шість тижнів виробництва). Щоб позбутися «глюку», потрібно завітати на фірмовий сервіс та оновити ПЗ.