В портфелі Audi вже є два електромобілі: кросовери e-tron та e-tron Sportback. Тепер сімейство поповнилося спортивним седаном e-tron GT.

Новинка майже повністю копіює однойменний концепт-кар 2018 року. Серійна версія має лише традиційні дверні ручки (замість висувних) та класичні зеркала (замість камер), в іншому серйозних відмінностей не знайти. Те саме стосується салону: якщо не враховувати зовсім дрібні зміни та різний підбір матеріалів.

Електроседан виконаний у фірмовому стилі Audi, однак при погляді в профіль у 3/4 піти від відчуття дежавю не вдасться. Річ у тім, що e-tron GT побудований на платформі J1 від Porsche Taycan, тому недивно, що у них схожі пропорцій та форма кузова (особливо лінії скління та стійок даху).

За габаритами Audi трохи довший за Porsche, але ширина та колісна база зберіглися ті самі, тому розраховувати на більш просторий салон не варто (він також розрахований на 4 людей). Зате фахівцям Audi вдалося домогтися вельми видатного показника обтічності (коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,24 замість 0,22 у Порше): це рідкісний випадок, коли новачок не поступається ветерану Tesla Model S.

Електромобіль представлений в двох версіях: e-tron GT та RS e-tron GT. В обох випадках встановлено два електромотори та повний привід. На e-tron GT віддача становить 238 к.с. (спереду) і 435 к.с. (Ззаду). У сумі – 476 к.с. та 630 Нм в стандартному режимі і до 530 к.с. та 640 Нм при активації Launch control (така віддача доступна тільки на 2,5 секунди). Розгін з 0 до 100 км/год займає 4,1 секунди, максимальна швидкість – 245 км/год.

На моделі RS e-tron GT застосовується такий самий передній мотор, а задній забезпечує вже 456 к.с. У підсумку загальна потужність досягає 598 л.с. в постійному режимі та 646 к.с. – у короткочасному. Спринт 0-100 км/год електрокар виконує за 3,3 секунди, максимальна швидкість – 250 км/год.

Незалежно від версії, на електромобіль встановлюється батарея ємністю 93 кВтгод (доступні з них тільки 85 кВтгод). Запас ходу становить 487 км у e-tron GT та 472 км – у RS e-tron GT (цикл WLTP). При підключенні до станції потужністю 270 кВт під напругою 800 вольт на повну зарядку йде 25 хвилин, а за 5 хв можна зарядитися для поїздки на 100 км.

Для Audi e-tron GT можна замовити матричні світлодіодні фари та лазерний дальнє світло, автоматичне парквання, адаптивний круїз-контроль та адаптивну підвіску (входить до базового оснащення RS-версії).

У себе на батьківщині новинка коштує від € 99 800, RS – € 138 200. Випуск вже почався: електромобіль з грудня 2020 року складають у Німеччині.