Кросовер Audi E-Tron, який було представлено у вересні 2018 року, став першим серійним електромобілем Audi. Тепер німецька компанія його другу, більш «модну» версію – E-Tron Sportback.

Головні відмінності нової версії сконцентровані навколо дизайну. Як і інші кросовери серії Sportback, новинка отримала похилий дах, завдяки якому створюється більш динамічний силует кузова. При цьому відрізнити E-Tron Sportback від звичайного E-Tron можна і спереду, оскільки такий кросовер зроблений у версії S line з більш виразним переднім бампером.

Нова форма кузова допомогла знизити коефіцієнт аеродинамічного опору, він зменшений з 0,28 до 0,25. З огляду на це, запас ходу був збільшений на 10 км. Довжина (4901 мм) і ширина (1935 мм) залишилися незмінними, а висота зменшилася ​​на 13 мм (1616 мм).

За технікою Audi E-Tron Sportback також відрізняється від звичайного E-Tron. Кросовер представлений в двох версіях: Sportback 50 quattro і Sportback 55 quattro. У першому випадку використовується два електромотори, які генерують 313 к.с. та 540 Нм. Батарея об’’ємом 71 кВт * год забезпечує до 347 км пробігу (дані за циклу WLTP). Розгін з 0 до 100 км / год займає 6,8 секунди, максимальна швидкість – 190 км/год.

E-tron Sportback 55 quattro забезпечує до 360 к.с. і 561 Нм, а короткочасно (на 8 сек) віддача може підскакувати до 408 к.с. і 664 Нм. В такому форсованому режимі час розгону з 0 до 100 км/год зменшується до 5,7 сек (при базовій потужності – 6,6 сек). Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 200 км/год. Об’єм акумулятора у Sportback 55 quattro також вищий – 95 кВт*год, запас ходу оцінюється у  446 км. Примітно, що Агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA) нарахувало у аналогічного Audi E-Tron лише 328 км автономності.

Однією з відмінних рис Audi E-Tron Sportback стали фари Digital Matrix LED. Audi застосовує світлодіодну матричну оптику не перший рік, однак тепер вона вийшла на новий рівень. Серцем нових фар став чіп з системою мікродзеркал, кількість яких перевищує мільйон одиниць. За допомогою електростатичного поля бортовий комп’ютер здатний нахиляти кожне крихітне дзеркало до 5000 разів в секунду.

Поки це схоже на якусь наукову фантастику, проте настільки складна установка вже дозволяє доволі точно направляти промінь світла. Завдяки цьому автомобіль навчився ще більш філігранно «вирізати» машини зустрічного потоку з суцільного поля дальнього світла, щоб не осліплювати водіїв. Більш того, фари можуть проектувати різні зображення або анімації на дорогу або стіни.

В Європі Audi E-Tron Sportback буде коштувати мінімум € 71 450. Постачання розпочнуться навесні 2020 року.