Спортивні електромобілі все ще істотно поступаються топовим бензиновим суперкарам у максимальній швидкості, зате вони набагато швидше розганяються з місця завдяки «миттєвому» крутному моменту. Скажімо, дві з невеликим секунди до першої сотні у топової Tesla – це вже реальний, неодноразово підтверджений на практиці результат, в принципі не доступний для машин з ДВЗ. Але ж виробники екзотики, наприклад, штучних гіперкарів, обіцяють ще більш божевільну динаміку.

На цьому тлі Porsche Taycan чемпіоном не виглядає: в залежності від версії він витрачає на розгін до 100 км/год від 2,8 до 5,4 секунди (найшвидший – Turbo S з активованим лонч-контролем, найповільніший – одномоторний седан для Китаю). Але і цього більш ніж достатньо, щоб накоїти лиха, переплутавши педалі.

По правді кажучи, точно невідомо, що саме послужило причиною події, зображеного на цьому відео. Але очевидно, що водій або припустився грубої помилки, або (чого, звичайно, не хотілося б) йому раптово стало погано за кермом. Як би там не було, невдалий маневр обернувся ушкодженнями для самого Porsche Taycan і ще двох автомобілів, які були припарковані поблизу.

Not sure what happened there