Фахівці дослідницького підрозділу IBM розробили нову технологію виробництва та структуру акумуляторної батареї, яка за основними показниками буде перевершувати популярні літій-іонні акумулятори. Більше того, в якості основних матеріалів для виготовлення акумуляторів не знадобляться рідкісні і шкідливі для людини метали, такі як нікель та кобальт. Усі три ключових мінерали, необхідних для виготовлення чудо-батарей, можна буде отримувати зі звичайної морської води. Ніяких шахт та кар’єрів. Трубу в море і, поїхали!

Дослідження знаходиться на ранніх етапах розробки. Однак моделювання дозволяє очікувати, що нові матеріали для анодів, катодів і електроліту перспективних акумуляторів виявляться більш безпечними в плані ризику загоряння (у них висока температура займання), будуть володіти не меншою щільністю запасу енергії, ніж літій-іонні акумулятори і забезпечать найвищу питому щільність потужності.

Заряджання до 80% обсягу буде відбуватися лише за 5 хв – це чи ні мрія шанувальників електромобілів? До того ж, як сказано вище, видобуток основної сировини для випуску перспективних акумуляторів буде зовсім дешевий, що дозволить домогтися вартості батарей навіть нижче рівня цін на літій-іонні акумулятори. Недорогі, безпечні, ємні та з віддачою високої потужності акумулятори можуть перевернути автомобільну індустрію.

Незважаючи на те, що дослідження тільки розпочалося, IBM вже уклала контракти на спільну розробку нового покоління акумуляторів та інфраструктури для їх вдосконалення і виробництва з декількома компаніями, серед яких є, наприклад, Mercedes-Benz. Настільки великий союз на ранніх етапах розробки дозволяє припустити, що за гучними заявами IBM стоїть щось вагоме та багатообіцяюче у відносно недалекому майбутньому.