Співробітники Іллінойського університету в Чикаго створили перший робочий прототип літій-діоксид вуглецевого акумулятора. У порівнянні  з літій-іонною АКБ, яка використовується у сучасних електрокарах, така батарея має у сім разів більшу щільність зберігання енергії!

Результати дослідження опубліковані в журналі Advanced Materials. У документі говориться, що вченим вдалося позбутися головного недоліку літій-іонних батарей: малої кількості циклів перезаряджання (близько 100), викликаного виділенням вуглецю під час хімічних реакцій. Для цього довелося змінити склад електроліту: до диметилсульфоксиду, який добре проводить іони, додали частинки дисульфід молібдену.

Гібридний електроліт дозволив запустити зворотній електрохімічний цикл, який повністю нейтралізує CO₂, і домогтися 500 циклів перезаряджання. Щільність зберігання енергії такої батареї становить 1876 ват-годин на 1 кг маси, що, власне, у сім разів перевищує показник літій-іонних аналогів.

Чи надійде технологія у серійне виробництво, невідомо. Можливо її візьмуть «на озброєння», але це точно відбудеться не найближчими роками.