tesla-model-3-комплектация

Бен Саллінс, що веде на сервісі YouTube канал під назвою Teslanomics by Ben Sullins, з’ясував – які опції Tesla Model 3 виявилися найбільш затребувані серед покупців із США та Європи. Блогер підготував звідну статистику, використовуючи для цього сайт Model3Tracker.info.

З’ясувалося, що в США 87% майбутніх власників електричного хетчбека заплатять за які-небудь додаткові опції. Тобто до базовій Model 3 за 35 тисяч доларів, що проїжджає на одному заряді 346 км, виявили інтерес тільки 13% американців. Найпопулярнішими опціями в Штатах виявилися автопілот (67%), повний привід (60%) і батарея збільшеної місткості (58%).

У Європі базова Tesla Model 3 виявилася ще менш затребувана – її вибрали тільки 11% респондентів. Найважливішим доповненням жителі Старого Світу визнали більш містку батарею (63%). На другому місці – автопілот (62%), на третьому – повний привід (58%).

Крім того, майже в половині випадків в Європі обирали такі опції, як скляний дах, індивідуальний колір та зимовий пакет. В свою чергу, фаркоп, зимовий пакет та скляний дах були обрані третиною покупців.

Перші клієнтські екземпляри Model 3 Tesla випустить цього літа. Тоді ж стануть відомі усі подробиці про серійну версію самого очікуваного електрокара цього року.

Via: YouTube