Учасники електромобільного проекту Fast Charge, який очолюється компаніями BMW і Porsche, представили прототип зарядної станції з вихідною потужністю аж 450 кіловат. Експериментальний чарджер встановили на одному з німецьких автобанів – поблизу автомагістралі A8 між містами Ульм і Аугсбург.

Нова станція сумісна з електромобілями будь-яких марок, оснащеними 400- або 800-вольтової системою зарядки і підтримують стандарт CCS Type 2 (хоча систему у 800 Вольт немає ще жодний EV: першим буде Porsche Taycan, який вийде на ринок наступного року). Вибір необхідного режиму відбувається в повністю автоматичному режимі. Porsche повідомляє, що її предсерійний електрокар (той самий Тайкан) з батареєю об`ємом 90 кВтгод потрібно заряджати всього 3 хв, щоб отримати запас ходу на 100 км. В той же час популярний електрохетч BMW i3 заряджається з 10 до 80% усього за 15 хв. Це стал можливим за рахунок використання інноваційної системи охолодження з точним температурним контролем аккумуляторів.

Потужність нової зарядки в кілька разів перевершує існуючі швидкісні чарджери від мереж постійного струму (DC). Зараз він працює в демонстраційному режимі, а зарядка для власників електрокарів безкоштовна.