BMW продовжує роботу над середньорозмірним електричним кросовером iNext. Рік тому компанія перевірила його скандинавським холодом, трохи пізніше –  швидкісним треком Нюрбургринг, а тепер справа дійшла до спеки.

А спеку BMW знайшла не де-небудь, а в пустелі Калахарі у Південній Африці. Під час тестів інженери компанії контролюють роботу машини в умовах високих температур, піску та пилу. Швидше за все, в першу чергу вони спостерігають за тим, як охолоджується високовольтна батарея електрокара, оскільки її перегрів може спричинити серйозні несправності. Ймовірно, що баварці контролюють роботу і інших електричних систем, а також перевіряють герметичність салону.

Дослідні зразки iNext BMW побудувала ще у серпні на заводі у Мюнхені, їх кількість становить 100 екземплярів.

Серійна версія iNext матиме габарити актуального BMW X5. Останній досягає 4922 мм у довжину, 2004 мм – в ширину і 1745 мм – у висоту. Запас ходу електричного кросовера становитиме близько 600 км за циклом WLTP. Очікується, що він буде оснащений системою автономного керування третього рівня. Ймовірна назва новинки – BMW iX5.

Серійний випуск BMW iNext почнеться у  2021 році на заводі компанії, що розташований в місті Дінгольфінг (схід Баварії).