Компанія BMW офіційно представила новий електричний кросовер iX3. Як і очікувалося, новинка побудована на базі звичайного X3 з ДВЗ, і зовні мінімально відрізняється від свого донора.

Візуально розпізнати електромобіль можна лише за дизайном фальшрадіаторної решітки, блакитним акцентами в оформленні та спеціальним шильдиком. Деяка різниця в габаритах присутня, але на око її навряд чи можна помітити: так, довжина збільшилася з 4,72 до 4,73 метра, ширина зменшилася з 1,9 до 1,89 метра, а висота – з 1,68 до 1,67 метра. Відстань між осями складає ті самі 2,86 метра. Обсяг багажника також ідентичний – 510 літрів.

Важить BMW iX3 «лише» 2185 кг, і це варто поставити у заслугу розробникам (для порівняння, одна з найбільш масивних паливних модифікацій, X3 M40d, «тягне» на 2020 кг). І це притому, що у електромобіля є серйозний доважок у вигляді блоку акумуляторів. В даному випадку це АКБ ємністю 80 кіловат-годин, хоча реально з них споживається 74. Такого об’єму  повинно вистачати на 460 кілометрів шляху при розрахунку за методикою WLTP. За даним показником BMW трохи перевершує Mercedes-Benz EQC (417 км) з батареєю аналогічної ємності, але поступається Jaguar I-Pace (470 км), в розпорядженні якого є додаткові 10 кіловат-годин. Максимальна потужність зарядного струму, яку підтримує електрокар становить 150 кіловат: від такого терміналу батарея заповнюється до 80% за 34 хвилини.

Електромотор у BMW iX3 тільки один, на задній осі. Він розвиває 286 к.с. і 400 Нм і дозволяє розігнатися до 100 км/год за 6,8 секунди (на 0,4 секунди повільніше за повнопривідний 249-сильний X3 xDrive 30i). Максимальна швидкість обмежена на позначці у 180 км/год.

Виробництво BMW iX3 вже налагоджено в Китаї на спільному з компанією Brilliance підприємстві. Раніше повідомлялося, що по-справжньому масовим воно стане до кінця літа, але нових подробиць щодо цього поки немає. З китайського заводу електромобіль будуть поставляти по всьому світу, проте не виключено, що з часом модель також пропишеться на інших майданчиках. У будь-якому разі, компоненти силової установки eDrive п’ятого покоління, яка дебютувала на iX3, планують робити і в Німеччині, і в США.

ъ

На рідному, німецькому ринку вже оголошена стартова ціна BMW iX3 – вона становить 69 800 євро.