Компанія BMW частково розкрила специфікацію електричного кросовера iX3. Позашляховик отримає компактні електромотори eDrive п’ятого покоління і зможе проїжджати без підзаряджання більше 400 км. Виробництво новинки стартує у 2020 році.

BMW iX3, який дебютував у статусі концепту у 2018 році в Пекіні, стане першим кросовером з технологією еDrive п’ятого покоління, що дозволяє розмістити електромотор, трансмісію та силову електроніку у єдиному модулі. У BMW  підкреслюють, що усі компоненти eDrive розроблені самостійно. Особливість конструкції електромоторів дозволила повністю відмовитися від рідкоземельних металів, а кобальт і літій для батарей компанія закуповує безпосередньо у постачальників. Акумулятори базуються на суміші 811 – останньої в лінійці катодного хімії NMC – і складаються з призматичних осередків. За словами BMW, станом на сьогодні їх батареї – це найоптимальніше рішення з тих, що може запропонувати автомобільна галузь.

Електромотор BMW iX3

Встановлений на задній осі електромотор в BMW iX3 видаватиме 286 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Він живиться від батареї з фактичної ємністю 74 кВтгод, що дає право заявити дальність ходу на одній зарядці на рівні 440 км (щоправда, за WLTP). Стільки ж після оновлення проїжджає Audi e-tron 55 quattro з батареєю номіналом у 95 кіловат-годин, з яких доступні тільки 86,5 кіловат-години.

Окрему увагу BMW приділяє вуглецевого сліду. Причому враховується увесь виробничий цикл – від постачань сировини до утилізації автомобіля. Так, у порівнянні з BMW X3 sDrive 20d електричний iX3 за цей час викине на 30% менше вуглекислого газу. Величину можна ще більше скоротити, якщо повторно використовувати тягові батареї як стаціонарні джерела живлення.