До вільного доступу потрапили характеристики серійної версії першого електричного кросовера BMW, який носить індекс iX3. Вони просочилися через базу Міністерства промисловості Китаю.

Отже, довжина, ширина і висота BMW iX3 становлять 4746, 1891 та 1683 мм відповідно, колісна база – 2864 мм. Відстань між осями та ширина повторюють звичайний X3, але довжина у електромобіля на 38 мм більша, а висота – на 7 мм менша.

iX3 оснащений електромотором потужністю 210 кВт (286 к.с.) і приводом на задні колеса (трансмісія 4×4 не передбачена). Двигун живить літій-іонна батарея ємністю 74 кВтгод, яка забезпечує запас ходу на одному заряді до 440 км (за циклом випробувань WLTP). Передбачена можливість швидкої зарядки від пристрою потужністю 150 кВт.

У базі Мінпрому Китаю також опублікована пара фото товарної версії BMW iX3. Втім, дизайн електрокросовера не є секретом, оскільки ще наприкінці квітня невідомий оприлюднив у мережі фірмові знімки iX3. За всіма штампованим сталевим частинам кузова модель уніфікована з вихідним X3, але передня та задня бамперні групи тут повністю оригінальні. Традиційна решітка радіатора на електромобілях не потрібна, тому її місце займає пластикова панель, за якою ховається радар адаптивного круїз-контролю. При цьому дизайн панелі виконаний на фірмовий мотив – тут розташовані дві «ніздрі».

Фірмові зображеня серійного BMW iX3, що були оприлюднені раніше

На iX3 встановлять опрацьовані з точки зору аеродинаміки колісні диски, які знижують коефіцієнт опору Cx на 5% – і таким чином, на 10 км збільшують запас ходу на одному заряді. Пропонуватимуться два варіанти дизайну колісних дисків, а також різні елементи індивідуалізації зовнішнього вигляду.

Серійне виробництво електричного BMW iX3 налагодять на китайському заводі СП BMW Brilliance у Шеньяні, де збирають звичайні X3 для місцевого ринку. З Китаю iX3 будуть поставляти на найбільші ринки світу, зокрема, до Євросоюзу та Північної Америки. Новий BMW буде конкурувати з Mercedes-Benz EQC, який у Німеччині коштує від 70 000 євро.