Електричному кросоверу BMW iX3, який дебютує вже цього року, дістанеться комплект особливих «катків». Вони легші за звичайні, але найголовніше – такі колеса дозволять збільшити запас ходу.

Нові колеса є легкосплавними дисками з V-подібними спицями, доповнені вкладишами з пластиковим каркасом та алюмінієвою вставкою. Колеса на 15% легше від звичайних, дозволяють на 5% знизити коефіцієнт аеродинамічного опору (у порівнянні з бензиновим/дизельним X3) і на 2% витрату електроенергії, що в цифровому вираженні буде відповідати 0,4 кВт на кожні 100 км пробігу (загальний приріст дальності ходу складе 10 км). Такі самі колеса отримають майбутні BMW iNext та i4, дебют яких заплановано на наступний рік.

Раніше компанія BMW розкрила технічні характеристики iX3. У кросовера буде один електромотор, змонтований на задній осі. Його потужність складе 286 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Тягова батарея на 74 кВтгод дозволить показати номінальний пробіг у 440 км (WLTP). Стільки ж після оновлення проїжджає Audi e-tron 55 quattro з батареєю на 95 кВтгод, з яких доступні тільки 86,5 кВтгод. Крім того, BMW iX3 першим випробує технологію еDrive п’ятого покоління, що дозволяє розмістити електромотор, трансмісію і силову електроніку в єдиному модулі, а також отримає тягові акумулятори на просунутій суміші 811 – останній в лінійці катодної хімії NMC.