Американський стартап Bollinger Motors, який запам’ятався своїми утилітарними повнорозмірними пікапами і позашляховиками, опублікував зображення іншої перспективної моделі – електричного фургона Deliver-E. Завдяки міцному шасі та об’ємним акумуляторам це авто може зацікавити великі компанії, що здійснюють доставку різних вантажів.

Новинка побудована на новій рамній модульній платформі (в якості матеріалу використовується сталь), проте електромотор, батареї, інвертори і коробка передач запозичені у двох первістків марки – пікапа B2 і позашляховика B1, які ґрунтуються на фірмовому шасі B2CC. У серійному вигляді фургон запропонують виключно у варіанті з переднім приводом, проте покупці зможуть вибрати модифікації з батареями ємністю 70, 105, 140, 175 та навіть 210 кВтгод.

Дизайн концепту, на відміну від перших моделей марки, виконаний в стилі електричного вантажівки Tesla Semi: у нього обтічна передня частина кузова без решітки радіатора і з величезним лобовим склом. Кузов, вочевидь, намагалися зробити максимально аеродинамічним – щоб підвищити ефективність витрачання енергії. Потрібно також відзначити, що кузов фургона має конструкцію типу монокеб (у нього немає розділяє перегородки, і до вантажного відсіку можна потрапити з водійського місця, не залишаючи автомобіль).

Bollinger планує налагодити випуск Deliver-E вже в 2022 році, і орієнтований він буде на компанії, що ставлять перед собою мету скоротити експлуатаційні витрати, а також знизити рівень викиду шкідливих речовин.

Цікаво, що стартап відмовився від планів будівництва власного заводу. Замість цього Bollinger розраховує домовитися з одним із сторонніх автовиробників про розміщення виробництва на його потужностях. Позашляховик і пікап B1 і B2 також будуть випускатися стороннім заводом за контрактом. У Bollinger сподіваються на те, що їх випуск розпочнеться вже у 2021 році.