Компанія Роберта Боллінджера, котра готує до виходу на ринок брутального виду позашляховик B1 та пікап B2, оголосила про прийдешнє розширення свого модельного сімейства. Йдеться про B2 Chassis Cab – новий варіант електричного «візка» пікапа B2, але без вантажної платформи.

Шасі B2 Chassis Cab, на яке можна встановлювати різні кузовні надбудови (зокрема, і житловий модуль для кемпера), буде пропонуватися з дво- або чотиридверною кабіною. Регулюється і величина колісної бази, хоча поки доступні два варіанти  – 3 м і 3,53 м.

У Bollinger говорять про те, що платформа B2 Chassis Cab повністю настроюється для різних сфер застосування, але в першу чергу вона повинна зацікавити міські муніципалітети, аварійно-рятувальні служби та будівельні організації. Нове шасі відповідає вимогам так званого третього класу (в США це вантажівки повною масою від 4,53 до 6,35 тонн) і розрахована на максимальну вантажопідйомність до 2267 кг.

Комплектація B2 Chassis Cab також включає незалежні гідропневматичні підвіски, два електродвигуна (спереду та ззаду) і тягову батарею ємністю 120 кВтгод. Інші параметри свого шасі для комерційного використання Bollinger озвучить ближче до моменту початку продажу B2 Chassis Cab – він повинен початися наприкінці наступного року.