Американський стартап Bollinger Motors розповів про запатентовану рамну платформу для електрокарів , яка лягла в основу двох перших моделей марки – позашляховика B1 і пікапа B2.

Компанія називає свою платформу «першою і єдиною електричною архітектурою класу 3». Класом 3 в США вважаються середньотонажні вантажівки повною масою 10 001-14 000 фунтів (4536-6350 кг). Ця платформа допускає комерційне застосування автомобіля, тобто використання його для перевезення вантажів.

«Візок» може бути адаптованим під колісні бази різної довжини та дозволяє Bollinger Motors розміщувати в ньому високовольтні акумулятори ємністю 120 і 180 кВтгод, при цьому вантажопідйомність шасі складає 2268 кг. Вбудована в платформу і система охолодження, передня і задня підвіски – незалежні, стійки – пневматичні. Шасі також підтримує системи електронного контролю тяги і курсової стійкості, бортовий зарядний пристрій може мати потужність від 5 до 15 кВтгод.

За словами засновника компанії та її головного виконавчого директора Роберта Боллінджера, у платформи буде комерційний успіх, оскільки вона може бути використана для побудови повністю електричних вантажівок.

Перші дві моделі Bollinger – позашляховик B1 і пікап B2 оснащуються двома електромоторами, сумарна віддача яких становить 614 к.с. Вони здатні розганяти машини до 96 км/год за 4,5 секунди, щоправда, їх максимальна швидкість невисока – 161 км/год. З батареєю ємністю 120 кВтгод запас ходу автомобілів становить 322 км.

Наразі компанія приймає замовлення на свої новинки, вартість яких починається з $125 000. Відвантаження машин першим покупцям почнуться у другій половині 2020 року.