Розробники електричного позашляховика Bollinger B1 продовжують удосконалювати свою новинку. Цього разу вони змінили передню частину кузова заради поліпшення аеродинаміки. Враховуючи загальну кубоподібну форму машини, ми сміємо припустити, що це перший випадок, коли творці B1 дійсно замислилися про обтічність кузова.

В результаті продування в аеродинамічній трубі з’ясувалося, що у позашляховика підйомна сила на колесах передньої осі неприйнятно вища, ніж ззаду. Іншими словами, на швидкості передня частина машини починає задиратися, а керовані передні колеса – втрачати контакт з дорогою. Крім того, в кабіні спостерігався украй високий рівень шуму, а також були проблеми з охолодженням агрегатів.

Рішенням стало збільшення вентиляційних грат навколо фар і виведення повітря не через прорізи в крилах, а через прорізи в капоті. Вражає те, що обрамлення фар гратами зробило позашляховик схожим вже не на американські кубоподібні позашляховики ніби Ford Bronco або International Harvester Scout, а на Land Rover Defender.

Проект Bollinger B1 – це створений невеликою Нью-Йоркською компанією автомобіль, який обіцяє стати першим по-справжньому прохідним електричним позашляховиком: у цього авто дорожній просвіт варіюється в діапазоні від 25 до 51 см! Розробники доки не знайшли можливості налагодити серійне виробництво електричного позашляховика, але продовжують його покращувати. У тому числі – роблячи його більш придатним для промислового виробництва: в цьому Bollinger допомагає компанія Optimal Inc.