Компанія Bollinger показала свій перший електрокар (позашляховик B1) два роки тому, пообіцявши через деякий час запустити майбутнє авто у виробництво.  Згодом автовиробник зайнявся випробуваннями та доопрацюванням тестових зразків моделі, а також готувала нові модифікації. І ось перед нами вже передсерійні машини, або, за термінологією самої фірми, бета-прототипи – позашляховика Bollinger B1 та пікапа Bollinger B2.

Незвичні у електрокарів Bollinger не тільки дизайн, але й пропорції. Довжина базової моделі – скромні 4356 мм, але ширина –  цілих 1961 мм, і це без урахування дзеркал. Bollinger B1 має характерну позашляхову геометрію: кут в’їзду – 52 градуси, а кут з’їзду – 43 градуси (для порівняння, Jeep Wrangler має 36 і 31,4 градуси відповідно). Заявлений кліренс – 381 мм (!), а хід незалежної підвіски – приблизно 250 мм. Пікап набагато довший (5270 мм), тому його геометричні параметри не настільки видатні, але все одно вражають: 52 і 28 градусів.

Але у пікапа є інша фішка – відкидна перегородка між кузовом та кабіною, яка дозволяє завантажувати листи фанери розміром 2440х1220 мм. А завдяки рівній підлозі кабіни та люка в передній частині (у B1 вона також є) в пікап можна «наскрізь» покласти, наприклад, п’ятиметрові дошки. Вантажопідйомність – аж 2268 кг, а допустима маса причепа – 3,4 тонни.

Позашляховики Bollinger мають алюмінієвий кузов та дуже простий інтер’єр: звичайні крісла, «голий» метал, мінімум пластику. Про сучасні системи безпеки компанія взагалі, зате відомо, що в наявності є кондиціонер та аудіосистема. Двері і дах можна демонтувати, причому сам дах може бути прозорим.

Силова установка складається з двох електромоторів (по одному на кожній осі), у кожного є двоступеневий редуктор: друга передача виконує роль звичної знижувальної передачі для бездоріжжя. Два роки тому компанія заявляла максимальну потужність  у 365 к.с. та 640 Нм, але зараз оперує зовсім іншими значеннями: 623 к.с. і 906 Нм! При цьому час розгону до 60 миль/год  (97 км/год) не змінився – 4,5 с. А максимальна швидкість навіть знизилася з 204 до 161 км/год.

Схожа історія і з показниками запасу ходу. Спочатку Bollinger обіцяв батареї об’ємом 60 або 100 кВт*год, а пробіг на одному заряді – 193-322 км. Але тепер мова йде про один акумулятор, розрахований на 120 кВт∙год, при цьому дальність ходу – ті самі 322 км.

А ось питання ціни поки залишається відкритим. Раніше в Bollinger повідомили, що B1 та B2 будуть набагато дорожчими за Jeep Wrangler (від 32 тисяч доларів в США), але ціни на них не перевищать позначку у $200 000. Також фірма запевняє, що в портфелі є приблизно 32 тисячі замовлень на ці машини, хоча не повідомляє, на чому заснована статистика: на відміну від тієї ж Tesla, компанія не приймає передоплату та не оформляє депозитів на майбутню продукцію. Серійне виробництво нових електрокарів розпочнеться у 2020 році.