Китайський автовиробник BYD створив батарею для електромобілів під назвою Blade Battery. Особливість цієї розробки полягає в тому, що вона здатна витримати найрізноманітніші навантаження та наслідки “нештатних ситуацій”.

Перед інженерами стояло завдання розробити батарею, яка б відрізнялася від аналогів довговічністю, зносостійкістю та безпекою. Випробування акумулятора показали, що їм вдалося з цим впоратися.

Blade Battery – це нова версія літій-іонного тягового акумулятора, покликана усунути будь-які сумніви у пожежонебезпечності технології, особливо у разі ДТП. Blade Battery відноситься до літій-залізофосфатних батарей (LFP), які вже від самого початку більш безпечні, ніж інші підвиди літієвих накопичувачів енергії. Але тут безпеку піднята на нову висоту.

Blade Battery пройшла кілька інтенсивних тестів, що включають тиск пресом, пробиття цвяхом, різні удари і згинання, а також примусовий нагрів до 300 градусів за Цельсієм у печі та перезарядку на 260%. У жодному разі не було полум’я або вибуху, при цьому її температура не перевищувала позначку у 60 градусів за Цельсієм.

Крім створення міцного захисту та підбору потрібної хімії, нова батарея цікава схемою пакування окремих осередків в цілий блок. Розміщення їх оптимізовано таким чином, що корисне використання простору було підвищено на 50%.

Для батареї вже знайшли застосування – нею оснастили седан BYD Han EV, який надійде на ринок влітку цього року. Модель стане первістком нової лінії, названої Dynasty Family. У старшій версії передній електромотор розвиває 222 к.с., а задній – 272 к.с., розгін з місця до ста займає 3,9 с, заявлений запас ходу в круїзному режимі – 605 км.