Сегмент преміальних електричних кросоверів чекає поповнення: молода китайська марка Byton, яку очолив екс-керівник BMW по роботі з гібридними силовими установками Карстен Брайтфельд, опублікувала інформацію щодо свого перспективного «первістка» M-Byte.

Цей кросовер, нагадаємо, наробив чимало шуму у січні 2018 року, коли в якості концепту запропонував 48-дюймовий екран, вбудований в передню консоль. Пізніше, вже у вересні 2019-го, китайці ще раз здивували гостей автосалону у Франкфурті, підтвердивши, що такий екран отримає серійна версія M-Byte.

У своєму офіційному прес-релізі компанія підтвердила, що в базовій комплектації M-Byte оцінений у 45 000 євро. Машина буде доступна для попереднього замовлення починаючи з другої половини 2020 року, і для цього потенційним клієнтам потрібно заплатити депозит у розмірі 500 євро (при бажанні його можна повернути). До речі, Tesla збирається продавати свій масовий кросовер Model Y в модифікації Long Range за ціною від 43 000 євро.

У базовій версії Byton отримає задній привід, до руху його приводитиме 272-сильний електромотор Bosch. Батарея компанії CATL має ємність 72 кВтгод, вона забезпечує запас ходу до 360 км за циклом WLTP. Більш дорога версія буде оснащуватися батареєю CATL ємністю 95 кВт год, якої вистачить на 460 км в шляху. Розгін до 100 км/год у M-Byte в цих двох модифікаціях буде займати 7,5 сек. Більш продуктивна – двомоторна 408-сильна версія зможе підкорювати швидкість 100 км/год за 5,5 сек, але запас ходу у неї менший- 435 км: позначається зайва вага.

M-Byte також отримає в Європі трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 22 кВт (в якості опції) і можливість швидкої підзарядки від постійного струму (до 150 кВт).

Byton повідомляє, що зібрав 65 000 замовлень на електромобіль по всьому світу. Перші фірмові автосалони марка відкриє в Швейцарії, Норвегії, Німеччині, Нідерландах та Франції, але вже зараз компанія домовилася про техобслуговування свого кросовера з європейськими компаніями.

Виробництво M-Byte налагодять на заводі в китайському Нанкіні.