Концерн General Motors розсекретив кросовер Lyriq, який повинен стати першим електромобілем марки Cadillac. Як заявили в компанії, автомобіль відправиться на конвеєр на 80-85% в тому вигляді, в якому він існує вже зараз (тобто, на шляху до конвеєра він зазнає незначних змін).

Машина побудована на новій електричної платформі. У питанні акумуляторів, електроніки та тягових електродвигунів вона близька, наприклад, до майбутнього електричного пікапа та позашляховика Hummer. Але її найближчим родичем буде все ж семимісний електричний кросовер Chevrolet.

В базі Cadillac Lyriq отримає задній привід, а за доплату і повний, з додатковим переднім електродвигуном. Всі версії будуть оснащуватися новою батареєю на 100 кВтгод.

Оцінка запасу ходу поки носить попередній характер, оскільки випробування за прийнятою у США методикою EPA ще не проводилися. Сам виробник оцінює пробіг на одному заряді мінімум у  483 кілометри, що на фоні Tesla виглядає досить скромно. Щоправда, йдеться про найбільш мінімальне орієнтовне значення, яке постараються істотно перевищити у процесі доопрацювання моделі.

Також відомі особливості зарядки електромобіля Lyriq. Машина готова приймати постійний струм від швидкої зарядки потужністю до 150 кіловат, а бортовий зарядний пристрій впорається зі змінним струмом потужністю до 19 кіловат.

Великий інтерес викликає дизайн електромобіля. Майже на всю передню частину розтягнулася величезна «решітка» з фірмовим геральдичним логотипом. У автомобіля підсвічуються бічні вертикальні смужки і нижня частина «грилю».

Задня світлотехніка теж виконана нестандартно. У верхній частині розташувалися великі незграбні ліхтарі, які залізли на стійки даху. Знизу з боків знаходяться додаткові вертикальні секції.

У салоні встановлено 33-дюймовий дисплей, який виконує функції як цифрової приладової панелі, так і екрану розважальної системи.

До  покупців Північної Америки Cadillac Lyriq добереться у 2022 році.