Наприкінці серпня Chery Automobile у рідному для себе Китаї почне продаж нової моделі – средньорозмірного електричного кросовера під назвою Ant (eQ5). Це дуже цікава машина, яку виробник планує активно продавати і за межами Піднебесної.

Новинка розроблена на новій платформі Chery LFS, яка від самого початку була створена під використання електричної силової установки. Це дозволило інженерам скомпонувати агрегати найбільш оптимально, не вдаючись до компромісів, які неминучі при конвертації платформи з ДВЗ під встановлення електроприводу. Підвіска в Chery LFS повністю незалежна: передня – типу McPherson, задня – багатоважільна.

Ant має незвичайний дизайн кузова, який розробила італійська Pininfarina. Тут по-спортивному виражена носова частина, світлодіодна оптика, витончена діагональна складка на дверях. Там, де у звичайних автомобілів – решітка радіатора, у Chery Ant – стильна панель, на якій намальоване «поле» вітряних електростанцій – таким чином дизайнери підкреслили екологічну нешкідливість моделі.

Довжина, ширина і висота Chery Ant – 4630, 1910 і 1655 мм відповідно, колісна база – 2830 мм. Обсяг багажника становить 386 літрів у звичайному стані і 1250 л – при складених задніх сидіннях. Є також передній багажник об’ємом 60 літрів. Для більшої зручності пасажирів, підлогу в салоні зробили плоскою, без центрального тунелю.

У конструкції кузова і шасі широко використано алюміній – це зроблено для зниження ваги і, як наслідок, підвищення ефективності витрачання енергії.

Новий кросовер оснащений електромотором потужністю 130 кВт (178 к.с.) і крутним моментом 280 Нм. Він встановлений ззаду і обертає задні колеса. На одному запасі енергії машина може проїхати до 510 км.

До комплектації новинки, крім іншого, включено автопілот другого рівня – це означає, що система може повністю керувати автомобілем, здійснюючи прискорення, гальмування та рулювання, але водій повинен стежити за їздою і бути готовим втрутитися у будь-який момент, якщо система почне неправильно реагувати. Руки з керма знімати не рекомендується. Роботу автопілота забезпечують 20 інтелектуальних датчиків, зокрема, 12 ультразвукових, 5 відеокамер і 3 радара міліметрового діапазону.

Є також адаптивний круїз-контроль, система автоматичного паркування, функція попередження про ризик фронтального удару (з розпізнаванням пішоходів), контроль за рухом смугою, моніторинг «сліпих» зон.

Ціни на новинку поки не опубліковані, але очікується, що в Китаї вона коштуватиме приблизно від $30 000.