Тривалий час Китай залишався драйвером зростання світового продажу електромобілів. Однак останнім часом тренд почав згасати, причому доволі стрімко. Зокрема, у вересні 2019 року у КНР було продано електричних авто на 34% менше, ніж того самого місяця минулого року: 63 000 електромобілів та 17 000 плагін-гібридів.

За даними Financial Times, попит на електричні легковика падає вже третій місяць – у липні продаж знизився вперше за 2 роки, тоді падіння склало  4,7%.  Вважається, що головною причиною падіння попиту «зелених» автомобілів стала зміна держполітики в їх відношенні. У березні 2019 року міністерство фінансів Китаю оголосило про плановане зниження субсидій на покупку електромобілів та гібридів приблизно на 50%. Зокрема, для електрокарів із запасом ходу від 400 км держпідтримка була зменшена з 50 000 до 25 000 юанів (приблизно $7 000 та 3500 відповідно). До 2022 року влада Китаю планує повністю відмовитися від субсидування електричних транспортних засобів.

Однак, китайський ринок нових автомобілів в цілому зазнає падіння, причому останні 15 місяців поспіль. У вересні він знизився на 5,2%.