Французька марка Citroen повністю розсекретила електромобіль ë-C4. Це електрична версія нового C4, який прийшов на заміну легкому компактному кросоверу C4 Cactus.

Власне, ми вже бачили фотографії цієї машини і знали, що вона ділить платформу з Peugeot e-2008 і новим Opel Mokka Electro. Як і найближчі родичі, ë-C4 отримав 136-сильний електромотор, що обертає тільки передні колеса, і батарею на 50 кіловат-годин.

Запас ходу на одному заряді оцінюється у 350 км за циклом WLTP. З нових даних: розгін до 100 км/год займає 9,7 секунди, максимальна швидкість становить 150 км/год.

Від зарядної станції потужністю 100 кВт батарея автомобіля за хвилину отримає заряд, якого буде достатньо, щоб проїхати 10 км. До 80% ємності акумулятор наповнюється за 30 хв. Для підзарядки електрокара від звичайної розетки буде потрібно більше доби.

Незважаючи на імідж кросовера, ë-C4 може похвалитися кліренсом лише у 156 мм. Це середній рівень для звичайних легковиків, адаптованих до українських умов. Довжина машини становить 4360 мм, ширина – 1800 мм, висота – 1525 мм.

Особливістю шасі машини стала підвіска Progressive Hydraulic Cushions. Це, звичайно, не повноцінна гідравлічна підвіска, яка раніше ставилася на великі моделі Citroen, а всього лише гідравлічні обмежувачі ходу. Вони, однак, дозволяють звичайним пружинам спрацьовувати до відбою без побоювання удару об традиційний гумовий обмежувач ходу, який досить жорстко передає поштовхи на кузов. Оригінальні гідравлічні відбійники істотно поліпшують плавність ходу.

У салоні новинки є спеціальне висувне кріплення під планшет, інтегроване в приладову панель, 16 відділень для різних «дрібниць», кольоровий проекційний дисплей, вбудований у дзеркало відеореєстратор з 16 ГБ пам’яті і сидіння з особливою піною всередині для більшої м’якості, комфорту, а також підтримки пасажирів в далекій дорозі.

В оснащення моделі входить круговий відеоогляд, адаптивний круїз-контроль, системи освітлення поворотів, стеження за розміткою, розпізнавання дорожніх знаків і автоматичного гальмування при загрозі зіткнення з машинами, пішоходами або велосипедистами. Для ë-C4 передбачена 31 комбінація кольорів кузова і пакетів колірних елементів, а також шість різних тем обробки салону.

Для замовлення в Європі Електрокар ë-C4 стане доступний восени 2020 року.