Восени минулого року французький концерн PSA анонсували вихід на ринок тріо комерційних електромобілів на базі моделей Citroen Jumpy, Peugeot Expert та Opel Vivaro – всі вони є фургонамми-близнюками, створеними на платформі EMP2. Першою подробицями про свою «електричку» поділилася компанія Opel, а зараз прийшла черга Citroen і Peugeot.

Як і Vivaro-e, споріднені фургони від Citroen і Peugeot будуть доступні у трьох версіях за довжиною кузова – XS (4,6 м), M (4,95 м) та XL (5,3 м). У «короткої» версії об’єм вантажного відсіку становить 4,6 м3, а найбільш місткий варіант зможе похвалитися 6,6 куб. м. Максимальна вантажопідйомність – 1275 кг, що трохи менше, ніж у модифікацій з традиційними ДВЗ.

Зовнішніх відмінностей від звичайних дизельних варіантів практично немає – найпростіше впізнати електроверсії можна за люком у передньому лівому крилі, за яким ховається зарядний пристрій. У салоні ж електрокарів змінилося оформлення комбінації приладів, а на екран мультимедіасистема можна вивести інформацію щодо роботи електроприводу.

Технічна начинка Citroen e-Jumpy і Peugeot e-Expert також ідентична Vivaro-e – електромотор (136 к.с. і 260 Нм крутного моменту) обертає передню вісь, а під днищем розміщена тягова літій-іонна батарея, доступні у двох варіантах – 50 і 75 кВтгод. У першому випадку пробіг на одній зарядці становить 230 км (за циклом WLTP), а в другому – до 330 км. Максимальна швидкість фургонів – 130 км/год, розгін до 100 км/год – 13,1 сек.

Штатно обидві новинки оснащується однофазним зарядним пристроєм на 7,4 кВт, а за доплату є трифазний ЗП (11 кВт). Від 100-кіловатного терміналу постійного струму підзарядити батарею на 80% можна за 30 або 45 хвилин – залежно від ємності АКБ.

У списку оснащення найбагатших версій електричних фургонів – мультимедіасистема з 7-дюймовим тачскріном, помічник при екстреному гальмуванні, широкутова камера заднього виду, адаптивний круїз-контроль та 17-дюймові колісні диски.

Старт продажу Citroen e-Jumpy та Peugeot e-Expert у Європі, як і в випадку з фургоном Opel, запланований на другу половину цього року.