Induktive Ladeloesung reicht von der Fahrzeugpositionierung ueber die elektronische Kommunikation, das Lademanagement bis zur Sicherheitsueberwachung und Datenabfrage

Німецький концерн Continental AG анонсував дві концептуальні зарядні установки для електромобілів, які будуть продемонстровані на виставці споживчої електроніки CES в Лос-Анджелесі у січні 2018 року.

Перша – це безпровідний майданчик, при заїзді на який машина заряджається. Головна інновація Continental полягає в тому, що в автомобілі встановлюються електромагнітні датчики, які допомагають розмістити електрокар на плиті максимально точно – це прискорює зарядку.

Потужність пристрою – 11 кіловат, і цього вистачає, щоб за 1 хв збільшувати запас ходу на 1 км. В цілому він швидше розрахований на той час, коли в електрокарах з’являться повноцінні автопілоти: висадивши пасажирів, машини зможуть самі вирушати на найближчу таку зарядну станцію. І повертатися, коли вони знову будуть потрібні.

Друга система називається AllCharge, і цього разу без дроту не обійтися. За словами представників Continental, особливість цієї системи – в здатності заряджати машину від будь-якого джерела струму, будь-якої сили і напруги.

У побутовій електромережі струм – змінний, при цьому для заряду батареї вимагається постійний струм. Крім того, різні швидкі зарядки видають електричний струм з різними характеристиками. Таким чином, автовиробники вимушені оснащувати електрокари інверторами, які перетворять електричний струм, що приймається, в такий, який потрібен для заряду батарей. Чим більше універсальний такий інвертор, тим він дорожчий і важчий, при цьому повністю універсальну систему ще не встановлювали на електромобілі.

Система AllCharge унікальна тим, що як перетворювач для струму вона використовує тяговий електромотор і його власний інвертор. При рекуперації енергії гальмування електромотор працює як генератор, виробляючи електричний струм – але змінний. Таким чином, він забезпечений інвертором для зарядки батареї.

У Continental здогадалися використовувати цей пристрій і для зарядки від бортової мережі. При цьому потужність системи AllCharge – до 43 кВт. Ще одна важлива якість системи – здатність працювати у зворотний бік. Енергія батареї перетвориться в змінний струм напругою 220 вольт і може бути використана в побутових цілях, наприклад, як резервне джерело живлення для будинку.

Виробництво AllCharge планується почати в 2022 році, а ось про безпровідну зарядку в плані термінів нічого не говориться.