Компанія Peugeot провела у Великій Британії дослідження, метою якого було вивчення впливу дітей на батьків при виборі нового автомобіля. Як з’ясувалося, воно присутнє, і діти вірять, що за електромобілями майбутнє. У дослідженні брали участь 1250 дітей, а також їхні батьки або опікуни.

За повідомленням видання CarAdvice, опитування показало, що більше половини дітей (67,8%) у віці від 7 до 12 років закликають своїх батьків бути уважнішими до довкілля не тільки в побуті, але й при купівлі нового транспортного засобу, віддавати перевагу електромобілям і гібридам. Ці дані підтвердили і батьки: більше половини з них зізналися, що діти наполягають на відмові від неелектрифікованих машин.

Директор британського підрозділу Peugeot Девід Піл прокоментував результати опитування: «Приємно бачити наступне покоління покупців, які так зацікавлені в повністю електричних та плагін-гібридних автомобілях, а також знати, що вони розуміють їхній позитивний вплив на довкілля».

Відзначимо, що минулого місяця на ринку Великої Британії було продано 21 903 нових електромобілів (+ 184%) та 12 400 плагін-гібридів (+ 138%). Їхня сукупна частка серед машин з іншим типом двигуна (класичні гібриди, «м’які» гібриди, моделі без гібридної складової) – 10,5%. На традиційні автомобілі з бензиновими і дизельними двигунами (без будь-якої гібридної складової) прийшлося 68,1% продажу проти 87,2% у вересні 2019 року.