Деякі країни вже заявили про те, що мають намір заборонити продаж паливних машин у найближчому майбутньому, проте одна з останніх новин говорить про те, що це не сильно врятує довкілля. Як пише Daily Mail, дослідження, проведене на замовлення Honda, Aston Martin, Bosch і McLaren, показало, що під час виробництва електромобілів в навколишнє середовище викидається на 63% більше вуглекислого газу, ніж при випуску бензинових або дизельних машин.

У звіті говориться, що при виробництві повністю електричного Polestar 2 (на фото звеху) виділяється 24 тонни вуглекислого газу, порівняно з 14 тоннами для бензинового Volvo XC40. Водночас власнику Polestar 2 доведеться проїхати 48 700 миль (78 300 км), перш ніж вуглецевий його авто слід стане менше, ніж Volvo XC40. Аналогічні результати показало порівняння Volkswagen e-Golf з дизельним Golf.

З цього можна зробити висновок, що плани країн щодо заборони продажу нових бензинових і дизельних автомобілів з 2030-2040-х років вже не виглядають настільки оптимістичними. Якщо розрахунки правильні, то масовий перехід на електромобілі лише збільшить шкідливі викиди в навколишнє середовище як мінімум у короткостроковій перспективі.