Організація Euro NCAP перевірила на безпеку новітній електромобіль Mazda MX-30. За підсумками краш-тестів автомобіль завоював максимальні 5 зірок. Ба більше, як відзначили тестувальники, японський кросовер показав найкращі результати серед всіх автомобілів, які були протестовані з початку року за новою, посиленою методикою.

Із звіту Euro NCAP слідує, що безпека дорослих пасажирів Mazda MX-30 оцінюється у 91%, дітей – у 87%. Хоча без каменів спотикання не обійшлося – активні системи безпеки (запобігання зіткнень) оцінили “лише” у 73%, а рівень захисту вразливих учасників дорожнього руху (пішоходів, велосипедистів) – у 68%.

Експерти організації зазначили, що результати їх відверто здивували. Як для електромобіля, який чимало важить – 1 678 кг проти 1380-1530 кг у бензинових версій MX-30 – він показав відмінний рівень безпеки. Це говорить про те, що платформа і кузов автомобіля по міцності і деформації від самого початку були заточені під таку вагу.

До речі, нова посилена методика Euro NCAP тепер передбачає зіткнення не зі статичним бар’єром, а з візком, що імітує рух іншого транспортного засобу. Це дозволяє оцінити, наскільки автомобіль при ударі небезпечний не тільки для своїх водіїв і пасажирів, а й для людей, які сидять в інший, зустрічній машині.

Що ж стосується Mazda MX-30, він оснащений 143-сильним мотором і батареєю ємністю 35,5 кВтг, якої вистачає на 200 км пробігу по циклу WLTP. У Німеччині електрокар коштує від 32,6 тис. євро.