Компанія Skoda представила нову модифікацію свого першого електричного кросовера Enyaq iV. Вона отримала назву Sportline iV та виділяється оформленням «а ля спорт».

Зовні Enyaq iV Sportline відрізняють від звичайної версії чорні елементи екстер’єру, оздоблення передньої декоративної панелі (встановленої замість решітки радіатора), вікон, рейлінгів на даху, корпусів бічних дзеркал, а також дифузор та накладка на передньому бампері. Матричні фари – вже у базовій комплектації, також пропонуються нові колісні диски розміром R20 або R21 (як опція).

В інтер’єрі Enyaq iV Sportline отримав новы крісла (спорт-сидіння з вбудованими підголівниками, які обшиті шкірою й мікрофіброю) та чорне оздоблення даху. Передня консоль обтягнута синтетичною шкірою, також в салоні є елементи, що імітують карбон. На фотографіях такою можна помітити світлодіодне підсвічування, а також кермо з написом SportLine.

З технічної точки зору – без суттєвих змін. Базовий 150-сильний варіант iV 50 в модифікації Sportline скасовано, зате збережені всі інші (за виключенням RS-модифікації) – iV 60, iV 80 і iV 80x, потужність – 180, 204 і 265 к.с. відповідно. Перші дві версії оснащені одним електромотором на задній осі, третя – двома електродвигунами (повнопривідна конфігурація). У виконаннях iV 80 і iV 80x ємність батареї становить 82 кВтгод, запас ходу – 520 та 500 км відповідно, базова модифікація iV 60 комплектується акумулятором на 62 кВтгод, вона може проїжджати на одному заряді 400 км. Максимальна швидкість кросовера незалежно від потужності силових установок – 160 км/год.

Підвіска Enyaq iV Sportline занижена на 15 мм спереду та на 10 мм ззаду.

Ціни на Enyaq Sportline iV поки не названі. У Німеччині вартість стандартного Enyaq iV починається від 38 850 євро, модель випускають з листопада 2020 року в Чехії. На нашому ринку електрокрос поки не представлений.