Bollinger-B1-electric-truck-sport-utility-34-1-889x619

Стартап Bollinger Motors з американського штату Нью-Йорк офіційно презентував ходовий зразок свого першого електрокара – B1. Це позашляховик, кузов якого може бути конфігурований як трьохдверний  універсал, так у вигляді бортового пікапа.

hss-storage-midas-538147e468d2f284d7f1bdcbda1af5d0-205510280-1

Машина вийшла утилітарною, нагадуючи своїми пропорціями (і габаритами) класичні американські великі трьохдверні позашляховики, такі як Ford Bronco або International Harvester Scout. Дивно при цьому, що за своїми офф-роуд характеристиками Bollinger перевершує і цих «монстрів» з XX століття.

У основі електрокара – алюмінієва рама, всередині якої розміщуються акумулятори, що робить центр тяжіння дуже низьким. Завдяки цьому, машині не боїться перекидання навіть маючи дуже високий дорожній просвіт. Стандартне значення – аж 40 см, при цьому підвіска регулюється. Так що кліренс може збільшуватися до 51 см або зменшуватися до 25,4 см.

hss-storage-midas-5d0b36c5306728b626ef115b0e83caa8-205510274-1

У Bollinger B1 застосована незалежна підвіска з гідропневматичними  елементами. Такий тип підвісок був уперше застосований на автомобілях Citroen, а з позашляховиків гідравліку використовували (за французькою ліцензією) на моделях Range Rover. Гідропідвіска добре зарекомендувала себе великими ходами стискання і прекрасною плавністю ходу, проте через складності конструкції і сумнівної надійності на більшості сучасних автомобілів від неї відмовилися.

Вражає не лише кліренс, але і інші характеристики. Кут в’їзду – 56 градусів, з’їзду – 53 градусів, кут рампи (кут перекату) – 33 градуси!

86a2348-1

Як це прийнято в електромобілях, повний привід забезпечується використанням двох електромоторів по одному на кожній осі. Їх сумарна потужність – 360 к.с., чого вистачає для досягнення максимальної швидкості 205 км/год. Розгін до 100 км/год займає 4,5 с.

Автомобіль може комплектуватися двома типами батарей – на 60 і на 100 кіловат-годин. Перша забезпечує запас ходу в 200 км,друга – в 320 км. Заряджатися можна буде як від звичайної побутової електромережі, так і прискореним методом через потужні зарядки формату CHAdeMO.

hss-storage-midas-5e9aa71fea9ad168b99c9874274a75fd-205510277-1

Головна проблема з Bollinger B1 на сьогодні це відсутність виробничих потужностей. Щоб налагодити випуск позашляховиків, компанії ще належить знайти партнера в автоіндустрії. Тим не менш, Bollinger готовий почати прийом попередніх замовлень з депозитом в 1 тис. доларів вже у 2018 році.