Стартап Bollinger Motors з американського штату Нью-Йорк офіційно презентував ходовий зразок свого першого електрокара – B1. Це позашляховик, кузов якого може бути конфігурований як трьохдверний універсал, так у вигляді бортового пікапа.
Машина вийшла утилітарною, нагадуючи своїми пропорціями (і габаритами) класичні американські великі трьохдверні позашляховики, такі як Ford Bronco або International Harvester Scout. Дивно при цьому, що за своїми офф-роуд характеристиками Bollinger перевершує і цих «монстрів» з XX століття.
У основі електрокара – алюмінієва рама, всередині якої розміщуються акумулятори, що робить центр тяжіння дуже низьким. Завдяки цьому, машині не боїться перекидання навіть маючи дуже високий дорожній просвіт. Стандартне значення – аж 40 см, при цьому підвіска регулюється. Так що кліренс може збільшуватися до 51 см або зменшуватися до 25,4 см.
У Bollinger B1 застосована незалежна підвіска з гідропневматичними елементами. Такий тип підвісок був уперше застосований на автомобілях Citroen, а з позашляховиків гідравліку використовували (за французькою ліцензією) на моделях Range Rover. Гідропідвіска добре зарекомендувала себе великими ходами стискання і прекрасною плавністю ходу, проте через складності конструкції і сумнівної надійності на більшості сучасних автомобілів від неї відмовилися.
Вражає не лише кліренс, але і інші характеристики. Кут в’їзду – 56 градусів, з’їзду – 53 градусів, кут рампи (кут перекату) – 33 градуси!
Як це прийнято в електромобілях, повний привід забезпечується використанням двох електромоторів по одному на кожній осі. Їх сумарна потужність – 360 к.с., чого вистачає для досягнення максимальної швидкості 205 км/год. Розгін до 100 км/год займає 4,5 с.
Автомобіль може комплектуватися двома типами батарей – на 60 і на 100 кіловат-годин. Перша забезпечує запас ходу в 200 км,друга – в 320 км. Заряджатися можна буде як від звичайної побутової електромережі, так і прискореним методом через потужні зарядки формату CHAdeMO.
Головна проблема з Bollinger B1 на сьогодні це відсутність виробничих потужностей. Щоб налагодити випуск позашляховиків, компанії ще належить знайти партнера в автоіндустрії. Тим не менш, Bollinger готовий почати прийом попередніх замовлень з депозитом в 1 тис. доларів вже у 2018 році.