ff-91-climbing-pikes-peak-рекорд-електромобілів

Компанія Faraday Future оголосила про встановлення нового рекорду в гонці по підйому на гору Pikes Peak серед серійних електрокарів. Їх кросовер FF 91 здолав дистанцію в 20 км за 11 хвилин і 25 секунд – на 23 секунди швидше за Tesla Model S P90D.

Втім, в Faraday Future не зовсім праві, коли говорять про новий рекорд FF 91 в заліку серійних машин – новий кросовер доки не став серійним. Також не доводиться говорити про абсолютні рекорди: серед електричних спортпрототипів, побудованих в одиничних екземплярах, в гонці Pikes Peak брали участь куди швидші електрокари. Тим не менш, особливо враховуючи розміри кросоверу FF, його результат заслуговує на увагу.

faraday-future-91-кросовер

У компанії виправдовуються тим, що FF91 саме у такому вигляді і буде запущений у виробництво. Щоправда, для цього ще належить притягнути гроші інвесторів – судячи з усього, саме для них і влаштували демонстрацію FF 91 в умовах перегонів.

Крім того, згадана як головний суперник Tesla Model S P90D брала участь в змаганні минулого року, а цього року модель зовсім зняли з виробництва. На зміну прийшла потужніша Model S P100D, яка, напевно, поліпшила б час своєї попередниці (хоча інтервал в 23 секунди між FF91 та P90D – це досить вилика різниця багато).

Гонка по підйому на пагорб Pikes Peak проводиться з 1916 року. Траса завдовжки 20 км включає 150 поворотів, проте її головна особливість – перепад висот між стартом і фінішем майже в 1,5 км. Ближче до фінішу повітря стає розрідженим і машини з ДВС починають зазнавати кисневого голоду. Саме тому електрокари, яким кисень не потрібний, почувають себе в Pikes Peak особливо впевнено.

Нагадаємо, електромобілі, мають інші цікаві рекорди, в тому числі спеціально розроблений електрокар eO PP003 встановив рекорд заїду на Pikes Peak на рівні 9 хвилин 7 секунд.