FIAT розширив сімейство електромобіля FIAT 500: до тридверного хетчбека та кабріолета додали чотиридверну версію. Одночасно італійці представили ще одну, більш скромну силову установку.

Новий кузов називається Fiat 500 3 + 1. З правого боку у нього розташувалися невеликі задні дверцята, що відкриваються проти ходу руху. Завдяки відсутності середньої стійки полегшується доступ до салону, водночас відкривається задні двері тільки після передніх дверей. Тобто, окремо відчинити їх не вийде.

Розробники говорять, що за зовнішніми розмірами і внутрішньому простору чотиридверний FIAT 500 не відрізняється від тридверного. Він лише на 30 кг важчий за звичайну модель, але на керованості та витраті енергії це ніяк не відображається.

Як і у випадку з попередніми модифікаціями, FIAT 500 3 + 1 дебютував e дорогій версії la Prima з повністю світлодіодними фарами, двокольоровими 17-дюймовими дисками, хромованими акцентами в екстер’єрі, а ткож регульованими кріслами зі шкірозамінника. Серед іншого, в оснащення входять мультимедійна система з 10,25-дюймовим тачскріном, бездротова зарядка для смартфона, салонне дзеркало з автозатемненням та набір асистентів керування, що забезпечують машині другий рівень автономності за класифікацією SAE. На вибір покупцям запропонують три кольори кузова: Rose Gold, Glacier Blue і Onyx Black.

Досі електричний Fiat 500 мав безальтернативну установку із 118-сильним мотором і батареєю на 42 кВтгод, що забезпечує запас ходу у 320 км за циклом WLTP. У Європі ціни на хетчбек починалися з 34 900 євро, на кабріолет – з 37 500 євро. Проте тепер же з’явився куди більш доступний варіант – за 23 700 євро. Такий електрокар оснащено 70-кіловатним (95-сильним) мотором і блок акумуляторів на 23,8 кіловат-години.

Новинка розвиває 100 км/год за 9,5 секунди – на півсекунди довше за старшу модифікацію. Максимальна швидкість знизилася з 150 до 135 км/год, дальність пробігу – до 180 км. В якості основних покупців FIAT бачить активних молодих людей, що їздять містом часто, але на невеликі відстані: в межах 50 км на день.