Команда інженерів Mercedes-Benz під керівництвом Юргена Еберле представила прототип електричного кросовера Mercedes-Benz EQC, підготовленого до суворого бездоріжжя. Експериментальний автомобіль отримав назву Mercedes-Benz EQC 4x4².

В якості «бази» фахівці взяли стандартний 408-сильний EQC 400 з двома електромоторами та повним приводом. Силову установку допрацьовувати не стали, а зосередилися на поліпшенні позашляхових якостей моделі.

Основні зміни торкнулися незалежної підвіски автомобіля, в яку встановили нові амортизатори та важелі. Кліренс автомобіля збільшився на 151 мм- до 293 мм. Кут в’їзду виріс на 11,2 град. до 31,8 град., а кут з’їзду – з 13 град. до 33 град. Також електромобіль може долати брід глибиною до 40 см.

Крім цього, електрокросовер отримав два додаткових режими пересування – Offroad і Offroad Plus. Вони оптимізують роботу повного приводу та електронних систем для кращої прохідності на офф-роуді. Зокрема, Еберле та його команда допрацювали «згладили» відгук мотора на натиснення педалі газу, завдяки чому  керування на бездоріжжі та при недостатньому зчепленні з дорожнім прокриттям стало більш «чутливим».

Візуально Mercedes-Benz EQC 4x4² відрізняється від базового Mercedes-Benz EQC не тільки збільшеним дорожнім просвітом та новими колесами. Також його забезпечили збільшеними колісними арками (через розширену колію – ширина автомобіля збільшилася на 20 см), матово-сірим забарвленням кузова та вбудованими в фари динаміками. Ця акустична система створює інтерактивний звук «емоцій» під час керевання – задіюються інтелектуальні алгоритми звукового дизайну, які створюють аудіофон.

Чи буде запущений Mercedes-Benz EQC 4x4² в виробництво, невідомо.