Китайський стартап Leap Motor відкрив попередні замовлення на електричні сіті-кари T03. Субкомпактні хетчбеки зовні копіюють дорейстайлінговий Smart EQ ForFour, але довжина китайських моделей на 125 мм більша, ніж у оригінала і досягає 3620 мм.

На відміну від Smart, які продаються у трьох-  та п’ятидверному кузові, а також у версії кабріолет, Leap T03 поки доступний лише в найпрактичнішій версії, розрахованій на чотирьох осіб. У переліку електронних асистентів – системи контролю смуги, функція екстреного гальмування й три камери.

Інтер’єр гранично лаконічний, фізичних кнопок – мінімум: якщо не брати до уваги мультикермо, то звичними клавішами запускаються тільки двигун та аварійна світлова сигналізація.

Навігаційна система, кліматична установка, налаштування автоматичної системи паркування і їздові параметри активуються через 10,1-дюймовий сенсорний дисплей або голосове управління. Дизайнерських вишукувань немає: і віртуальна приладова панель, і тачскрін медіасистеми виглядають, як звичайні планшети.

З точки зору практичності Leap T03 перевершує електромобіль Smart EQ ForFour: під капотом китайського сіті-кара 75-сильний (155 Нм) електромотор, ємність тягової батареї становить 30 або 38 кіловат-годин, а запас ходу варіюється від 300 до 400 км за циклом NEDC.

Для порівняння, електрокар Daimler комплектується 82-сильним електродвигуном (160 Нм крутного моменту) і тяговою батареєю на 17,6 кіловат-години, а автономність не перевищує 159 км з тим самим NEDC.

Стартова ціна Leap T03 нижча, ніж у конкурентів: новинка оцінена у 80 тисяч юанів (11,3 тис. доларів) з урахуванням субсидій. Бензинові ж Smart ForFour в Китаї продавалися за ціною від 140 тисяч юанів (19,9 тис. доларів), а електричні версії нового покоління з’являться у продажу не раніше 2022 року.