Поточний рік був нерівним з точки зору попиту на легкові електромобілі. Продаж досяг високого рівня в другому кварталі, але впав у третьому кварталі до 480 тисяч од. Цей показник на 21% менший у порівнянні з другим кварталом та на 8% менший в річному вираженні. Такі дані опублікувала  аналітична компанія Counterpoint.

У порівнянні з третім кварталом 2018 року продаж електромобілів виріс у ключових європейських країнах, зокрема, Німеччині, Великій Британії, Франціії і Швеції, але знизився у Китаї і США. Компанії Tesla, BAIC Group, BMW і Hyundai показали гарні результати, збільшивши свою частку на світовому ринку електромобілів. В той же час багато китайських брендів втратили позиції через складні умови на внутрішньому ринку. Динаміка розподілу ринку між виробниками показана на діаграмі:

Слід зазначити зростання продажу електромобілів Tesla, що дозволив цій компанії за рік збільшити свою частку з 16% до 19%.

Залишається уточнити, що аналітики Counterpoint Research включають до звіту акумуляторні електромобілі (BEV) та плагін-гібриди (PHEV).