Автомобільні компанії вкладають велику кількість коштів у розроблення просування електромобілів. Багато з них вже неодноразово заявляли про згортання нових розробок в сфері ДВЗ. Але проблема полягає в тому, що автовиробники досі продають «електрички» у збиток. До такого висновку дійшла американська аналітична компанія Lux Research.

Згідно з останнім звітом щодо перспективи розвитку галузі, незважаючи на увесь прогрес, досягнутий за останні кілька років, більшість електромобілів у виробництві все ще коштують більше, ніж становить їхня роздрібна ціна.

Саме з цієї причини електромобілі у своїй переважній більшості представлені зараз лише у високому ціновому діапазоні: так виробники можуть вийти хоча б у нуль або невеликий мінус.

«Наразі майже всі автовиробники продають електромобілі, тому акцент змістився на те, щоб зробити їх прибутковими. І дорогі бренди приділяють цьому все більше уваги. Престижні марки пропонують автомобілі за вищими цінами і здатні заховати в ціні додаткові витрати на акумулятор», – говорить Кріс Робінсон, старший аналітик Lux Research та провідний автор звіту.

За даними Lux Research, середня рекомендована ціна нового електромобіля в США знизилася з $42 189 у 2016 року до $33 901 у 2019-му. Одночасно з цим середній запас ходу збільшився на 13,7% та досяг 370 км.

«На теперішній час електромобілі дорожчі та менш зручні у використанні, ніж їх неелектричні аналоги, але технології будуть продовжувати скорочувати цей розрив», – говорить Робінсон.

Згідно з прогнозом Lux Research, в період з 2035 по 2040 рік на електромобілі припадатиме більше половини усього продажу легкових транспортних засобів у світі.