Компанія FIAT представила нове покоління моделі 500. Машина дебютувала виключно в якості електромобіля, інших версій у неї не буде.

FIAT запевняє, що компакт по імені 500e розробляли з нуля саме як електромобіль. Відповідно, можна припустити, що платформа нового хетча має мало чого спільного з тим шасі, на якому базується актуальний хетчбек. При цьому дизайнери старанно зберегли відомий образ культової моделі.

Однак  відмінності все ж є. Наприклад, електромобілю змінили оформлення передньої та задньої частини: відмовилися від логотипу фірми на користь значка «500», оновили оптику, зробили більш масивними стійки даху та «корму». В інтер’єрі з’явилися 10,25-дюймовий тачскрін мультимедійної системи Uconnect 5, інший блок управління кліматичною установкою, екран діагоналлю 7 дюймів замість приладової панелі. Також була перероблена центральна консоль, а між передніми кріслами з’явився інший бокс.

Відомо, що електрокар в цілому зберіг габарити бензинового побратима, але стала трохи більшим: довжина і ширина збільшилися на 6 см (до 3,63 м і 1,69 м відповідно), а колісна база зросла на 2 см. Таким чином, пасажирам компакта має стати трохи просторіше. Список асистентів водія тепер включає адаптивний круїз-контроль, системи превентивного гальмування, контролю сліпих зон і утримання в смузі. Силова отримала три режими роботи – Normal, Range і Sherpa, причому останній суворо урізує функціонал «систем життєзабезпечення» заради мінімізації витрат електроенергії.

Бортовий блок акумуляторів на 42 кВтг забезпечує запас ходу до 320 км. На перезарядку батарей від домашньої електромережі піде 14 год, але за допомогою спеціального пристрою відновити енергозапас на 80% вийде вже за 35 хв. Завдяки 118-сильному електромотору Fiat 500e зможе розганятися до 150 км/год; розгін до 100 км/год займе 9 сек, але у Fiat більше наголошують на час, який потрібен електрохетчу для досягнення міських 50 км/год – а це всього 3,1 сек.

Європейські дилери Fiat вже відкрили прийом замовлень на «зелений» автомобільчик, але старт продажу почнеться з лімітованої комплектації First Edition. Вона оцінена у 37 500 євро і включає в себе, наприклад, 17-дюймові колісні диски, світлодіодну оптику, екошкіру в салоні і повний набір водійських асистентів. Цікаво, що при цьому в Fiat не збираються відмовлятися від поточної генерації 500 з ДВЗ і гібридними установками: обидві моделі будуть випускати паралельно, причому на різних заводах. Новинка – в Італії, стара модель – у Польщі.