Компанія Ferrari запатентувала у Європі схему повнопривідного спорткара з чотирма незалежними електромоторами, кожен з яких приводить до руху “своє” колесо. Документ, датований 22 січня 2020 року, опублікували на форумі Taycan EV.

Концепція Ferrari c чотирма «незалежними» електродвигунами та індивідуальним приводом кожного колеса дозволить ефективніше реалізувати систему керування вектором тяги: в теорії така схема дасть можливість безперервно коригувати крутний момент і при необхідності активувати систему рекуперації кінетичної енергії.

Однак європейське патентне відомство віднесло заявку Ferrari не до електрокарів, а до категорії гібридних транспортних засобів. Це означає, що поряд з електродвигунами в суперкарі може використовуватися традиційний ДВЗ, розташований замість батарейного блоку – в такому випадку новинка стане гібридом.

Втім, патент Ferrari взагалі не є стовідсотковим доказом того, що архітектура з чотирма електродвигунами знайде застосування у серійних суперкарах. Місяць тому генеральний директор італійської марки Луї Камільєрі заявив, що його «не влаштовує існуючий рівень розвитку технологій електромобілів», тому перший екологічно чистий Ferrari вийде на ринок не раніше, ніж у 2025 році.

До речі, у напрямку розвитку електромобільних технологій працює також і Lamborghini.